Pages

Tuesday, January 27, 2009

SAYA ADALAH SEORANG PESALAH

http://www.agendadaily.com/cms/storage/images/com.tms.cms.image.Image_84a68a45-ca9db1d0-15200be0-57e7a0a0/1/polis-samanx.jpg
Alamak! baru perasan yg lesen memandu dah tamat tempoh pada 24hb lalu..minggu ni panjang la pulak cuti umumnya...maka sepanjang 2-3 hari lalu ku memandu ke hulu ke hilir dengan dengan lesen yg dah tamat tempoh...risau juga kalau2 terjumpa abang polis..dah bertahun2 memandu ni rasanya baru sekali kena tahan dengan abang polis kat dekat2 jalan kuchai lama lepas tol NPE dulu sbb speeding lepas tol..tu je sekali.
Dah siapkan awal2 dialog nak menjwb dengan abang polis kalau kena tahan ni..tapi tak tahu le bila dah kena boleh tak ucapkan segala dialog yg dah dirancangkan tu..
http://zx2.blog.friendster.com/files/superbike-polis_traffic.jpg
Tapi abang polis tu pun orang macam kita jugak kan? kalau kena tahan, kita cakap tak tipu yang sebetulnya memang kita memang lupa nak renew licence, mesti la dia akan percayakan kita dan tak jadi nak saman, kan? buat2 muka kasihan...abang polis mesti faham..
Sebabnya abang polis pun buat juga kesalahan lalulintas di tempat awam, sepertimana cara memandu tu!
Dah la memandu tanpa lesen yg sah tu adalah satu kesalahan lalulintas di malaysia, keluar dari hospital nak hantar che elly balik UIA, plate nombor "my good car" ni pulak terlondeh..
Maka memandu la tanpa no pendaftaran la pulak ke arah UIA..macam2
Mana I nak buat nombor kereta ni esok? Tolong!!!!!

No comments: